سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گزینه های درمانی - مرکز سرپایی درمان و بازتوانی معتادان خود معرف قم 02517230555




[ و شنید که مردى مى‏گوید « إنّا لِلَّهِ وَ إنّا إلَیْهِ راجِعُونَ » فرمود : ] گفته ما « ما از آن خداییم » اقرار ما است به بندگى و گفته ما که « به سوى او باز مى‏گردیم » اقرار است به تباهى و ناپایندگى . [نهج البلاغه] پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
کل بازدیدها:159284 .:. بازدید امروز:2
موضوعات وبلاگ

http://www.parsiblog.com/PhotoAlbum/qomac/tiiad1.jpg
 

لینک به لوگوی من
گزینه های درمانی - مرکز سرپایی درمان و بازتوانی معتادان خود معرف قم  02517230555

دوستان من

آدرس جلسات معتادان گمنام

جستجو در متن وبلاگ

جستجو:

اشتراک در خبرنامه
 

آرشیو

آهنگ وبلاگ

وضعیت من در یاهو
  • گزینه های درمانی نویسنده: محمد قاسم اف
    سه شنبه 84/11/25 ساعت 10:44 صبح

    اگر به مخدرهای مثل هرویین وابستگی ( اعتیاد ) دارید یکسری از داروها وجود دارند که برای کمک به شما قابل تجویز هستند. بعضی از این داروها سختی و شدت علائم بازگیری ( خماری ) را طی سم زدایی کمتر می کنند ، برخی بعنوان یک جایگزین سالم و بی خطر جایگزین ( مواد ) داروهای غیر قانونی می شوند و بعضی هر دو کار را انجام می دهند.   

    درمانی جادویی که بتواند مصرف مواد افراد را قطع کند وجود ندارد و هرگز در آینده هم نخواهد بود. درمان جایگزین بی عیب و کامل و طولانی مدت هم برای هر فرد مصرف کننده هرویین وجود ندارد. اما درمان دارویی و درخواست کمک از مراکزی که این درمانها را  ارائه می کنند ممکن است توانایی کمک به شما را در تغییر آنچه می خواهید داشته باشد.

    گزینه های درمانی یکسری از داروها هستند که برای ترک تجویز می شوند. کلونیدین ، متادون ، بوپره نورفین ، لوفکسیدین از جمله این داروها می باشند.

     


    نظرات دیگران ( )